ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری با مسوولان شرکت صنایع هفت الماس ایران

محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم محمد انور عارفی معاون پالیسی و تخنیکی هیات عامل اتاق، با مسوولان شرکت صنایع هفت الماس ایران در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و در رابطه سرمایه گذاری های مشترک در بخش استخراج آهن و تولید فولاد بحث و تبادل نظر نمود.
 
آقای امین آحمدیان مدیر بازاریابی شرکت صنایع هفت الماس ایران، که در سومین نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه (رح) اشتراک ورزیده و تولیدات فولاد این شرکت را به معرفی گرفته بود، در رابطه فعالیت و تولیدات شرکت مذکور معلومات اراده کرده و علاقمندی خود را در زمینه سرمایه گذاری های مشترک با شرکت های آفغان که در سکتور معادن و تولید آهن آلات فعالیت دارند، ابراز داشت.
آقای الکوزی، ضمن ابراز خوش آمدید به مسوولان شرکت صنایع هفت الماس ایران، سکتور معادن به ویژه تولید فولاد و آهن آلات را در رشد اقتصاد یک کشور مهم خوانده و در رابطه به شرکت های افغان که در تولید آهن آلات سرمایه گذاری های بزرگ کرده اند معلومات ارائه کرده و خواهان سرمایه گذاری های مشترک در سکتور های مختلف از جمله سکتور معادن و استخراج آن گردید. وی نقش اتاق مشترک افغانستان – ایران را در توسعه تجارت و سرمایه گذاری های مشترک مهم توصیف کرده بر همکاری بیشتر میان اتاق مشترک در ایران و افغانستان تاکید کرد.
 
 
 
چهارشنبه، ١8 میزان ١٤٠٣