اشتراک معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری در محفل افتتاحیه چهارراهی چهارسوی گذره

چهارراهی چهارسوی گذره هرات که به ابتکار شرکت صنایع غذایی و نوشیدنی های غیر الکولی برادران مهمند در ولایت هرات به شکل معیاری اعمار گردیده بود طی مراسمی که در آن محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حضورداشت محترمان: مقام معاونیت ولایت هرات، محمد اسحاق آخوندزاده رئیس عمومی شاروالی های افغانستان، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار و رئیس اتاق غزنی، محمد یونس قاضی زاده رئیس اتاق هرات، عبدالله دشتی معاون خدماتی اتاق هرات، میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق، غلام فاروق مهمند رئیس گروپ شرکت های برادران مهمند، جان آقا نوید مسوول روابط عامه اتاق، تاجران، سرمایه‌گذاران و مردم محل حضور داشتند، افتتاح و رسما به بهره برداری سپرده شد.
 
آقای مهمند، از رهبری شرکت صنایع غذایی و نوشیدنی های غیر الکولی برادران مهمند بابت سرمایه گذاری های هنگفت شان و اعمار چنین چهارراهی معیاری قدردانی کرده و آن را نشانه وطن‌دوستی و تعهد به وطن و مردم دانست. وی، سکتور خصوصی کشور را همکار حکومت خوانده و از تمامی تاجران کشور خواست تا در آبادانی و بازسازی کشور همکاری و سهم فعال گیرند.
معاون اول اتاق، هرات را یکی از ولایات ستراتیژیک اقتصادي کشور عنوان کرده و از اعضای سکتور خصوصی این ولایت خواست تا با در نظرداشت فرصت های کنونی در ساخت و ساز کشور دست بدست هم دهند.
محترم مهمند، گفت: افغانستان در حال پیشرفت است و با تمامی کشور های جهان روابط خوبی تجاری ایجاد کرده است. وی، اقدامی اخیر دفتر مقام مشرتابه را در راستای کاهش مالیات اصناف ستود.
این چهارراهی به گونه معیاری و به ارزش بیش از ۱۴ میلیون افغانی طی چندین ماه کار ساختمانی اعمار گردیده که به زیبایی شهر هرات به ویژه منطقه گذره افزوده است.
 
 
شنبه ۳ سنبله ۱۴۰۳