اشتراک هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری در گفتمان سکتور عامه و خصوصی

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حضورداشت محترم شیرین آغا سخی رئیس مالی هیات مدیره اتاق، محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق و محترم احمدشاه حکیمی معاون اول اتاق کابل در گفتمان سکتور عامه و خصوصی که از سوی اداره حرکت راه اندازی شده بود اشتراک کرده و از اداره نامبرده بابت برگزاری چنین کنفرانس قدردانی کرد.
 
آقای مهمند، از احیای روابط نیک با تمامی کشور های جهان در مقایسه با سه سال گذشته خبر داده و از رهبری حکومت بابت عرضه خدمات به سکتور خصوصی افغانستان تشکر کرده و روی تقویت و تسریع روند فعالیت های بانکی در کشور تاکید کرد.
آقای مهمند، از حل بیشترین مشکلات اعضای سکتور خصوصی یادآور شده و از نهاد های بین المللی خواست تا مشکلات باقی مانده را که متوجه جامعه بین المللی است حل گرداند. وی، از فرمان اخیر دفتر مشرتابه در زمینه کاهش مالیات و پرداخت مالیات به گونه واحد استقبال کرد.
معاون اول اتاق، روی صدور ویزه برای تمامی تاجران و سرمایه گذاران افغان از سوی کشور های منطقه و جهان تاکید کرده و خواهان روابط و مناسبات نیک مبنی بر احترام متقابل با تمامی کشور ها گردید. وی، از نهاد های بین المللی به ویژه بانک جهانی خواست تا در قسمت ساخت سردخانه های معیاری و میکانیزه شدن زراعت کشور در هماهنگی با وزارت زراعت همکاری کنندذ.
 
 
 
چهارشنبه، 31 اسد 1403