شماری از تاجران موترسایکل مشکلات شانرا با هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان مطرح و خواهان همکاری اتاق در زمینه حل آن گردیدند

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با حضور داشت محترم میروس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق با رئیس و شماری از واردکنندگان موترسایکل، فروشندگان، فابریکه های بسته بندی و اتحادیه تخنیکران در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و در مورد مشکلات شان بحث و گفتگو نمود.
 
رئیس و اعضای وارد کنندگان موترسایکل، فروشندگان، فابریکه های بسته بندی و اتحادیه تخنیکران در رابطه به مشکلاتی که فراراه فعالیت های این بخش وجود دارند، صحبت نموده از رهبری اتاق خواهان همکاری گردیده و از آقای مهمند خواستند تا مشکلات شانرا به مقامات ذیربط حکومت برساند تا این مشکل پایان یابد. ایشان ضمن ارائه شکایات و نظریات شان، گفتند که مشکلات کاروبار این سکتور از دوماه به اینطرف به خصوص طی یک ماه گذشته که ارگان های امنیتی کشور استفاده از موترسایکل را کاملاً ممنوع ساخته اند، ضربه‌ی بزرگی دیده است؛ فابریکه های بسته بندی و ورکشاپ های که در این زمینه فعالیت دارند، خسارات بزرگی را متقبل شده اند.
 
آنان، افزودند: وارکنندگان این بخش با آنکه به دولت مالیه می پردازند و به اساس تشویق حکومت به خاطر اشتغالزایی، فابریکه های بسته بندی موترسایکل و ساخت پرزه جات آنرا ایجاد کرده اند و هزاران تن در ترمیم آن مصروف می باشند، اما فعلاً کاملاً کاروبار شان متوقف شده اند.
 
آقای مهمند ضمن اظهار خوش آمدید به اعضای وارد کنندگان موترسایکل، فروشندگان، فابریکه های بسته بندی و اتحادیه تخنیکران در این نشست، پس از شنیدن مشکلات شان و ضمن تأیید آن، از آنان خواست تا مشکلات خود را کتباً به اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان بسپارند تا از مجاری قانونی به آن رسیدگی شود.
 
معاون اول هیات مدیره اتاق، وعده سپرد که اتاق این موضوع را با مقامات ذیربط حکومت در میان گذاشته و هرنوع همکاری لازم را در جهت حل این مشکل انجام خواهد داد.