نشست انلاین سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق با مسوولان شرکت خدمات انترنتی "سا ایران"

محترم میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت: محترم محمد امین امیری رئیس روابط بین الملل شرکت مخابراتی افغان و تیم همراه شان، مسوولان دیپارتمنت های روابط بین الملل و روابط اعضای اتاق با نمایندگان شرکت سا ایران به گونه انلاین ملاقات کرده، در رابطه به همکاری های دوجانبه در بخش استفاده از خدمات انترنتی و بلند بردن کیفیت و ظرفیت آن، بحث و گفتگو کرد.

مسوولان شرکت سا ایران، در رابطه به فعالیت های شرکت مذکور معلومات ارایه کرده افزودند: شرکت خدمات انترنتی سا ایران در قسمت عرضه خدمات انترنتی فعالیت داشته که با در نظرداشت معیار های جهانی در بازار های ایران خدمات ارائه می کنند. آنها، علاقمندی شان را در زمینه عرضه انترنت به بازار های افغانی ابراز داشته و از آقای پوپل خواستند که شبکه های خدمات انترنتی افغانی را تشویق به خریداری انترنت از شرکت سا ایران نماید.

محترم میرزمان پوپل، پیشرفت جهان کنونی را وابسته به تکنالوژی مدرن و سرعت خدمات انترنتی دانسته و برعرضه خدمات انترنتی با کیفیت و قیمت مناسب تاکید کرد. وی، وعده سپرد تا در قسمت بازاریابی به شرکت متذکره و جستجوی مارکیت فروش در افغانستان، با شرکت سا ایران همکاری نماید.

 

یکشنبه، ۲۴ سرطان ۱۴۰۳