هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری از تاسیسات گروپ شرکت های تولیدی سوپرکولا دیدن به عمل آورد

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حالیکه محترم خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشای هیات مدیره و محترم احمدشاه حکیمی معاون اول اتاق کابل همراهی شان میکرد، از تاسیسات گروپ شرکت های تولیدی سوپر کولا دیدن به عمل آورده و با محترم عبدالطیف قناویزیان رئیس این مجتمع در رابطه به فعالیت ها، ظرفیت تولیدی و مشکلات موجود شان بحث و گفتگو نمود.
 
محترم قناویزیان، ضمن اظهار خوش آمدید به معاون اول اتاق و هیات همراه شان، در رابطه به بخش های مختلف تولیدی شرکت سوپر کولا معلومات مفصل ارائه کرده افزود: گروپ شرکت های تولیدی سوپر کولا در دو فاز جداگانه همچون: تولید آب معدنی، انواع نوشابه، جوس، انرژی و تولید لبنیات فعالیت می‌نماید که برای بیش از ۸۰۰ تن زمینه کار فراهم شده است.
وی، کمبود انرژی برق، را یکی از مشکلات اساسی شرکت متذکره عنوان کرده و از رهبری اتاق خواست تا در هماهنگی با ادارات ذیربط در قسمت رفع این مشکل همکاری کنند.
محترم محمد یونس مهمند، ضمن استماع چالش ها و پلان های کاری، از رئیس و مسوولان گروپ شرکت های تولیدی سوپر کولا بابت سرمایه گذاری های هنگفت شان در داخل کشور و در بخش تولیدی ستایش و قدردانی نموده، نقش چنین فابریکات بزرگ را در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور مهم خواند.
آقای مهمند، از حمایت و پشتیبانی دفتر مقام مشرتابه حکومت از سکتورهای تجارت و صنعت در کشور یادآوری و تشکری کرده، انرژی برق را از ضرورت های اساسی سکتور صنعت دانسته، و وعده سپرد تا در فراهم آوری انرژی کافی برای تولیدات این شرکت، با ریاست برشنا و دوایر مربوطه حکومتی گفتگو خواهد کرد.
محترم خان محمد سرفراز باز، روی ایجاد چنین شرکت های بزرگ تولیدی در سطح کشور از سوی تاجران ک سرمایه گذران تاکید نمود و از همکاری های همه جانبه اتاق در قسمت ایجاد تسهیلات سرمایه گذاری اطمینان داد.
 
شنبه،۲۳ سرطان ۱۴۰۳