نشست انلاین سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل اتاق با نماینده شرکت "APK RASSVET" LLC

محترم میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت مسئول دیپارتمنت روابط بین الملل و جمعی از وارد کننده گان مواد اولیه با نماینده شرکت APK RASSVET" LLC روسی به گونه انلاین ملاقات کرده و پیرامون سرمایه گذاری های مشترک میان تاجران دو کشور بحث و گفتگو نمود.
 
مسوول شرکت "APK RASSVET" LLC روسی، در رابطه به فعالیت های شرکت مذکور معلومات ارایه کرده، افزود: شرکت مذکور دارای تولیدات جو، گندم، آرد، روغنیات و همچنان صادرات و واردات با تمام کشورهای خارجی بوده که تولیدات آن با کیفیت و ستندرد جهانی مطابقت دارد. وی، از آقای پوپل خواست که تاجران افغان را تشویق به خرید محصولات شرکت مذکور نماید.
محترم میرزمان، مواد اولیه را ضرورت مبرم مردم یک کشور دانسته و بر واردات مواد خوراکی با کیفیت و نرخ مناسب تأکید کرده و از مسوول شرکت مذکور خواست که معلومات مفصل اقلام تولیدی شانرا با در نظرداشت قیمت و کیفیت اموال مذکور به شکل ایمیل در اختیار اتاق قرار دهد تا اتاق تولیدات شرکت شانرا با تاجران افغان شریک سازد. وی، از همکاری خویش در قسمت دریافت مارکیت بین المللی برای محصولات صادراتی کشور به تاجران افغان اطمینان داد.
 
پنجشنبه، ۱۴ سرطان ۱۴۰۳