ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با رئیس اتحادیه تاجران افغان مقیم ترکیه

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حضورداشت محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق با محترم احسان الله کامه وال رئیس اتحادیه تاجران افغان مقیم ترکیه ملاقات کرده و پیرامون مشکلات تاجران افغان مقیم ترکیه بحث و گفتگو نمود.

آقای کامه وال، در رابطه به فعالیت های اتحادیه تاجران افغان مقیم ترکیه و مشکلات شان معلومات مفصل ارائه کرد. وی، اتاق تجارت و سرمایه گذاری را یگانه نماینده سکتور خصوصی کشور دانسته و از تشویق تاجران و سرمایه گذاران کشور های خارجی جهت سرمایه گذاری در قسمت استخراج معادن و سکتور صحی در هماهنگی با اتاق تجارت و سرمایه گذاری اطمینان داد.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به رئیس اتحادیه تاجران افغان مقیم ترکیه، از تلاش های رهبری این اتحادیه در قسمت عرضه خدمات تجاری و حل مشکلات تاجران افغان قدردانی کرده و از همکاری های اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در موضوعات تخنیکی و رفع مشکلات تاجران افغان مقیم آن کشور وعده سپرد.

آقای مهمند، از سفر شان به کشور ترکیه در آینده نزدیک خبر داده و از رهبری اتحادیه خواست تا چالش های مرتبط به تاجران افغان را ترتیب نماید تا در جهت حل آن گام های عملی برداشته شود.

محترم خانجان الکوزی، از خدمات رهبری اتحادیه متذکره به هیات بلند پایه حکومت و سکتور خصوصی حین سفر شان به کشور ترکیه قدردانی کرده و وعده هر نوع همکاری اتاق را در بخش های مربوطه نمود.

 

سه شنبه، 22 جوزا 1403