ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با هیات رهبری اتاق هرات

محترم محمدیونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، طی سفر خویش به ولایت هرات، با محترم احمدسعید صدیقی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری هرات، اعضای هیات مدیره و کارمندان این اتاق ملاقات کرد.

این ملاقات که در دفتر مرکزی اتاق تجارت و سرمایه گذاری این ولایت صورت گرفت، محترم احمد سعید صدیقی، ضمن اظهار خوش آمدید به معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به این ولایت، در رابطه به مشکلات و چالش های تاجران حوزه جنوب غرب کشور، فرصت های سرمایه گذاری در این ولایت و یکسلسله مسایل مربوط به سکتور خصوصی معلومات ارائه کرده و خواستار همکاری همه جانبه اتاق مرکزی در راستای حل مشکلات سکتور خصوصی ولایت هرات گردید.

محترم محمدیوسف امین مسوول اجرایوی اتاق هرات، در رابطه به دستاورد ها، مشکلات و پیشنهادات این اتاق صحبت کرده و از معاون اول هیات مدیره اتاق خواست تا توجه لازم در رفع مشکلات این اتاق نماید.

محترم محمدیونس مهمند، از تلاش های اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت هرات در زمینه عرضه خدمات به تاجران و سرمایه گذاران این ولایت قدردانی نموده و روی جلب کمک های مالی از مؤسسات بین المللی در قسمت حمایت از سکتور خصوصی و همچنان بهبود روابط میان اعضای سکتور خصوصی و حکومت تأکید کرد. وی، از همکاری های اتاق مرکز در قسمت ایجاد تسهیلات لازم به اعضای سکتور خصوصی کشور اطمینان داد.

سه شنبه، ۱۰ اسد ۱۴۰۲