سفرکاری هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری به سپین بولدک و دیدار با تاجران و مسوولان حکومتی جهت حل مشکلات سکتور خصوصی

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق، طی سفر کاری به ولسوالی سپین بولدک، در جلسات جداگانه با هیات مدیره اتاق این ولسوالی و مسوولان ادارات حکومتی روی مشکلات مختلف سکتور خصوصی و راه حل های آن بحث و تبادل نظر نمودند.
 
آقای مهمند و تیم همراه شان، در جلسه ای که با اشتراک محترمان ضیاءالدین اچکزی عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، محمد صدیق صدیقی رئیس اتاق بولدک، عبدالحی جزا معاون اول هیات مدیره، محمد شفیق اچکزی معاون تجارتی، حافظ عبدالکریم رئیس دارالانشاء و سایر اعضای هيات مديره اتاق بولدک و همچنان تاجران و روسای اتحادیه ها تدویر یافت، شرکت نموده و پس از شنيدن مشكلات و پیشنهادات آن، وعده سپرد تا موضوعات و مشکلات ایشان را با مسوولان حکومتی ولسوالی سپین بولدک شريك ساخته و در جهت حل آن مساعی لازم را به خرج خواهند داد.
 
همچنان محترم محمد یونس مهمند، در حضور داشت هیات رهبری اتاق بولدک، تاجران و سرمایه گذاران آن ولسوالی با محترمان: حاجي ملا آغا ولسوال، قاری رحمت الله مسافر شاروال و محمود مولوی قومندان امنيه ولسوالی سپین بولدک ملاقات نمود.
 
آقای مهمند، در این ملاقات از محترم محمد یوسف وفا والی ولایت کندهار به خاطر همکاری های خوب ایشان با تاجران و سرمایه گذاران این ولایت و تسهیلاتی که در زمینه های تجارت و سرمایه گذاری ایجاد کرده است، اظهار سپاس و امتنان نموده و با اشاره به اهمیت استراتیژیک ولسوالی سپین بولدک در عرصه های تجارت و ترانزیت، مشکلات تاجران را با مسوولان این ولسوالی شریک ساخته و خواستار همکاری آنان در جهت حل مشکلات تاجران گردید.
 
مسوولان ولسوالی سپین بولدک، ضمن اظهار خوش آمدید به هیات رهبری اتاق و تاجران، در قسمت حل مشکلات تاجران و ایجاد تسهیلات بیشتر هر نوع همکاری ممکن را وعده نمودند.
هیات رهبری اتاق، در این سفر از تعدادی فابریکات تولیدی سپین بولدک دیدن نموده، مشکلات و پیشنهادات آنان را شنیده و در جهت حل مشکلات شان با ادارات ذیربط هر نوع همکاری اتاق را وعده نمود.