اشتراک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق در محفل فراغت ۸۶ تن از بانوان محصل و متشبث که به گونه حضوری و آنلاین از ایگل آنلاین اکادمی امریکا، فارغ شدند

محترم شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری در محفل فراغت هشتاد و شش تن از بانوان محصل و متشبث که از ۱۷ ولایت کشور که به گونه حضوری و آنلاین از ایگل آنلاین اکادمی امریکا، در بخش های مختلف کار و بار و فعالیت های تشبثاتی اموزش دیده بودند، اشتراک ورزیده ودر قسمت استفاده از مهارت های مسلکی آنان در شرکت های تجارتی و اعضای اتاق وعده همکاری نمود.
 
این محفل که به میزبانی اتاق تجارت و صنایع زنان برگزار شده بود، اعضای تیم ایگل انلاین اکادمی و مهمانان از ایالات متحده امریکا به گونه انلاین شرکت داشتند. مهمانان ویژه برنامه در کابل، آقای عطائی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و خانم ندیمه سحر رئیس اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی حضور داشتند.
 
آقای عطایی، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان به عنوان شریک استراتیژیک اتاق زنان نام برده و در قسمت فراهم سازی زمینه های ارتقای کاروباری زنانی که این کورس ها را فرا گرفته اند وعده همکاری نموده افزود: زنانی که علاقمند کاروبار هستند، از اینکه به شکل تخصصی آموزش دیده اند، اتاق می تواند آنان را با مهارت های آموزشی شان به اعضای خود در مرکز و ولایات معرفی نماید تا از مهارت های مسلکی کدر های تازه فارغ شده استفاده صورت گیرد.
 
قابل ذکر است، کورس های ایگل آنلاین اکادمی امریکا، شامل بخش های مدیریت تشبث، مدیریت پروژه، سایبر سیکیورتی ، تکنالوژی معلوماتی، کلود منجمنت (Cloud Management) ، مدیریت نرم افزارو زبان انگلیسی میباشد. هر شاگرد برای مدت یک سال عضویت اکادمی را دریافت می نماید و در جریان یک سال می تواند از جمله 200 کورس موجود در اکادمی را به اتمام برساند.