نشست مشترک هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری و تاجران کشور ایران با سرپرست وزارت فوایدعامه

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و محترم سلطان محمد صافی عضو هیات مدیره اتاق در حضور داشت محترم مهدی اسماعیلی مدیر عامل شرکت "هپکو" و محترم بابک فلج مدیر عامل شرکت مهندسی "جلاپردازان الوند" با سرپرست وزارت فواید عامه ملاقات کرده و روی گسترش روابط تجارتی، ترانزیتی و اقتصادی با کشور ایران بحث و گفتگو نمودند.
 
آقای مهمند، در رابطه به برگزاری سومین نمایشگاه ملی و بین المللی اما ابوحنیفه(رح) به سرپرست وزارت فواید عامه معلومات ارایه کرده و از اشتراک گسترده شرکت های ایرانی در نمایشگاه متذکره ابراز سپاس نمود. وی، از آمادگی تاجران و سرمایه گذاران ایرانی جهت سرمایه گذاری در سکتور ساختمان و احداث جاده های کشور، به سرپرست وزارت فواید عامه یاد آورشده و خواهان همکاری همه جانبه شان در زمینه ایجاد فضای کاری با شرکت های مذکور گردید.
سرپرست وزارت فوایدعامه، ضمن خوش آمدید به هیات رهبری اتاق و تیم همراه شان، کشور ایران را دوست تاریخی و همچنان دارای روابط تجاری و ترانزیتی با افغانستان دانسته و نقش سکتور خصوصی را در رشد اقتصاد کشور ها مهم خواند. وی، روی هرچه بیشتری روابط تجاری و ترانزیتی میان دو کشور تاکید کرده و از همکاری خویش اطمینان داد.
 
 
 
سه شنبه، 17 میزان ۱۴۰۳