مساعدت مالی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری به آسیب دیدگان حوادث طبیعی اخیر در ولایت ننگرهار

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و رئیس بنیاد خیریه گل آغا پروانی، به بیش از ۲۸۰ خانواده آسیب دیده در حواث طبیعی اخیر ولایت ننگرهار، کمک های مالی و مواد خوراکی را در حضور داشت محترمان: معاون مقام ولایت ننگرهار، گل مراد عرب، مصطفی رحیمی، رئیس خان اقبال و عبدالولی بابکرخیل اعضای هیات مدیره اتاق ننگرهار، توزیع نمود.
 
آقای مایل احمدی، ضمن ابراز همدری به آسیب دیدگان و قربانیان این فاجعه طبیعی، از تمامی تاجران و بنیاد های خیره کشور تقاضا نمود تا در همچو شرایط به کمک هموطنان خویش شتافته و از مساعدت های مالی و مواد خوراکی خویش دریغ نورزند. وی، کمک های بیناد خیریه گل آغا پروانی را به هر خانواده آسیب دیده در این ولایت از۵۰۰۰ الی ۵0۰۰۰ افغانی پول نقد و مواد غذایی ذکر کرد.
معاون محترم ولایت، از سکتور خصوصی کشور به ویژه معاون تجارتی اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان بابت مساعدت مالی و خوراکی شان با آسیت دیدگان فاجعه اخیر در ولایت ننگرهار اظهار قدردانی کرده و از همکاری خویش در قسمت رسانیدن کمک سایر اعضای سکتور خصوصی کشور به هموطنان آسیب دیده در این ولایت، اطمینان داد.
 
دوشنبه، ۱ اسد ۱۴۰۳