نشست مشترک هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری و تاجران با وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث پیرامون اتش سوزی اخیر سپین بولدک

محترم ضیاالدین اچکزی عضو هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حالیکه محترم محمد صدیق مهمند رئیس اتاق کندهار، حاجی راحت الله عضو هیات مدیره اتاق کندهار، اعضای کمیته بررسی این رویداد و تاجران و سرمایه‌گذاران ولسوالی سپین بولدک حضور داشتند، با محترم الحاج ترابی وزیر دولت در امور رسیدگی به حوادث ملاقات کرده، پیرامون چگونگی اتش سوزی اخیر سپین بولدک و آسیب دیدگان معلومات مفصل ارائه کرد.

آقای اچکزی، ضمن قدردانی از تلاش های ارگان های دولتی، از رهبری حکومت خواست تا برای آسیب دیدگان این حادثه مساعدت و کمک کنند. وی، روی ایجاد طرزالعمل کاری در قسمت شناسایی آسیب دیدگان این حادثه و رعایت شفافیت پروسه مساعدت ها تاکید کرده و از همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با ادارات ذیربط حکومتی در این زمینه اطمینان داد.

تاجران و دوکانداران محل حادثه، در رابطه به نحوه وقوع حادثه اتش سوزی معلومات مفصل ارائه کردند و به منظور پیشبرد پروسه بررسی خسارات و برداشتن گام های عملی در راستای مساعدت ها و برخی مسایل دیگر، ۱۵ تن را به عنوان نمایندگان با صلاحیت شان به هیات حکومتی معرفی نمودند.

 

یکشنبه، ۳۰ سرطان ۱۴۰۳