نشست هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با تاجران اشتراک کننده در نمایشگاه آسیای جنوبی در شهر کونمنگ چین

محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق در حضورداشت محترم میرزمان پوپل سرپرست معاونیت مالی و اداری هیات عامل و مسوولان دیپارتمنت های روابط عامه و روابط بین الملل با تاجران افغان اشتراک کننده در هشتمین اجلاس و نمایشگاه آسیا جنوبی که به تاریخ 23 جولای در شهر کونمنگ چین برگزار میگردد، ملاقات کرده و روی چگونگی اشتراک آنان و معرفی محصولات افغانی در این نمایشگاه بحث و تبادل نظر نمود.

آقای الکوزی، از تاجران و اشتراک کنندگان افغان بابت اشتراک و معرفی محصولات افغانی در این نمایشگاه قدردانی کرده، چین را یکی از کشور های مهم اقتصادی برای افغانستان دانست. وی، اشتراک تاجران افغان را در این نمایشگاه بزرگ جهت بازاریابی به محصولات افغانی مهم خوانده و از همکاری های اتاق تجارت و سرمایه گذاری در قسمت ایجاد هماهنگی های لازم در این زمینه اطمینان داد.

محترم میرزمان پوپل، در رابطه به برگزاری نمایشگاه متذکره معلومات مفصل ارائه کرده، از تاجران اشتراک کننده خواست تا در زمینه انتقال محصولات شان به این نمایشگاه و معرفی هر چه بهتر آن تلاش کنند. وی، از همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در قسمت پروسس اسناد انتقال محصولات به ویژه صدور سرتیفکیت اف اورجن وعده سپرد.

تاجران و سرمایه گذاران افغان، از اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان بابت زمینه سازی اشتراک تاجران افغان در چنین نمایشگاه ها قدردانی و تشکری کرده و از تعهد خویش مبنی بر اشتراک و نمایش محصولات دست داشته شان وعده سپردند.

 

چهارشنبه، 27 سرطان 1403