اشتراک معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری در جلسه آنلاین کشور های عضو سارک پیرامون نمایشگاه تجاری آسیا جنوبی

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری افغانستان، در جلسۀ آنلاین کشور های عضو سارک پیرامون برگزاری نمایشگاه تجاری آسیای جنوبی اشتراک ورزیده و در رابطه به چگونگی برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه متذکره و توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان کشورهای عضو آن، بحث و گفتگو کرد.

آقای مایل احمدی، از تلاش های اتاق تجارت و سرمایه گذاری جهت تشویق تاجران افغان برای اشتراک در نمایشگاه تجاری آسیای جنوبی یاد آورشده و از نمایندگان کشورهای عضو سارک خواست تا در قسمت صدور ویزه، مشخص سازی غرفه ها و فراهم سازی نشست های تجاری میان تاجران افغان و تاجران کشورهای عضو سارک در نمایشگاه متذکره با ایشان همکاری نمایند. وی، روی نشراعلانات نمایشگاه تجاری آسیای جنوبی از طریق صفحات اجتماعی نیز تاکید ورزید.

نمایندگان کشورهای عضو سارک، ضمن قدردانی از تلاش های اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در جهت تشویق تولیدکنندگان افغان برای اشتراک در این نمایشگاه، از همکاری های همه جانبه کشورهای خود در قسمت زمینه سازی نشست ها میان تاجران افغان و تاجران کشور های جنوب آسیا اطمینان دادند.

این نمایشگاه، از تاریخ 2 الی 4 اگست سال روان برای سه روز در کشور سریلانکا برگزار می‌گردد که برای تاجران و تولیدکنندگان کشور های عضو سارک فرصت نمایش تولیدات دست داشته شان را، فراهم می‌سازد.

 

سه شنبه، 26 سرطان 1403