معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با رئیس شرکت “LLC BTI” روسی ملاقات نمود

محترم محمد یونس معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم محمد انورعارفی معاون پالیسی و تخنیکی هیات عامل اتاق، با محترم سبولیف اندری رئیس شرکت “LLC BTI” ملاقات کرده و در رابطه به چگونگی سرمایه گذاری های مشترک در قسمت تولید کود کیمیاوی و مواد شوینده در افغانستان بحث و گفتگو کرد.

آقای اندری، پیرامون فعالیت های شرکت مذکور معلومات ارایه کرده افزود: شرکت“LLC BTI” در قسمت تولید کود کیمیاوی و مواد شوینده فعالیت داشته که با در نظرداشت معیار های جهانی تولیدات می‌نماید. وی، علاقمندی خویش را در زمینه عرضه کود کیمیاوی و مواد شوینده به بازار های افغانی و سرمایه گذاری های مشترک با شرکت های تولیدی افغان ابراز داشته و از آقای مهمند خواست تا به منظور تسریع روند تجارت و ایجاد سهولت میان تاجران دو طرف، در زمینه ایجاد خانه تجاری کشور روسیه در افغانستان همکاری نماید.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای اندری، روی روابط نیک تجاری با کشور های همسایه به ویژه کشور روسیه تاکید کرده و از مناسب بودن شرایط عمومی جهت جلب سرمایه گذاری ها در داخل کشور خبر داد. وی، از آقای اندری خواست تا با استفاده از فرصت های موجود کنونی سرمایه گذاری بیشتری در قسمت تولید کود کیمیاوی و دیگر سکتورها در افغانستان نماید.

 

دوشنبه، ۲۵ سرطان ۱۴۰۳