ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسول شرکت “Suzhou HLC Elevator” چینایی

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با محترم لیوبیگنان رئیس شرکت Suzhou HLC” Elevator” و محترم امام الدین امانزاده رئیس شرکت خدمات تخنیکی و تولیدی "فضا لفت" در دفتری مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون سرمایه گذاری های مشترک و مشکلات گمرکی شان بحث و گفتگو نمود.

محترم لیو، در رابطه به فعالیت های و نمایندگی های شرکت Suzhou HLC Elevator در افغانستان، به معاون اول اتاق معلومات ارایه نموده و بلند بودن محصول گمرکی روی واردات مواد خام ساختمانی را یکی از مشکلات عمده شان دانست. وی، از رهبری اتاق خواست تا در هماهنگی با معینیت گمرکات در قسمت کاهش محصول گمرکی و تطبیق پروژه های شرکت مذکور در افغانستان، با ایشان همکاری نماید.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن استماع صحبت های آقای لیو، تشریف آوری وی و تیم همراه شان را به اتاق خیر مقدم گفته، شرایط عمومی را برای سرمایه گذاری در کشور مساعد عنوان کرد. وی، از آقای لیو خواست تا در قسمت تولید مواد ساختانی در افغانستان سرمایه گذاری نموده و از فراهم آوری تسهیلات لازم در راستای تهیه زمین و برخی موضوعات مرتبط، وعده سپرد.

معاون اول اتاق، در رابطه به نمایشگاه که در آینده نزدیک از سوی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در شهر کابل برگزار می گردید یاد آورشده و از مسوولان شرکت متذکره خواهان اشتراک در این نمایشگاه و نمایش محصولات دست داشته شان گردید.

 

دوشنبه، ۲۵ سرطان ۱۴۰۳