ملاقات معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوولان کمپنی بیات پاور گروپ

محترم محمدیونس مهنمد معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، با محترم محمد شعیب صاحبزاده رئیس تخنیکی بیات پاورکمپنی و محترم لطف الله ستانکزی رئیس توسعه تجارت کمپنی مذکور در دفتر مرکزی اتاق دیدن کرده و پیرامون حمایت از تولید انرژی کشور بحث و گفتگو نمود.

محترم شعیب، در رابطه به کمپنی مذکور معلومات مفصل ارائه کرده و خواهان بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران سکتور انرژی از سوی ادارات ذیربط حکومتی به منظور خود کفایی تولید انرژی در کشور شده و ارائه یک پریزنتیشن معلوماتی از سوی بیات پاور کمپنی در سکتور انرژی برای ادارات ذیربط را مهم دانست.

 آقای شعیب، مشکلات عمده شانرا در قسمت نظارت غیرعادلانه از پروژهای زیربنایی نیمه کاره کمپنی مذکور از سوی ادارات ذیربط یاد آور شده و در این زمینه خواهان همکاری اتاق گردید.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای شعیب و تیم همراه شان، سکتور انرژی را در رشد و انکشاف اقتصاد و جلب سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم دانسته و از مسوولان کمپنی بیات انرژی گروپ خواست که مشکلات شانرا به شکل کتبی به اتاق بسپارند، تا اتاق در همکاری با ادارات ذیربط حکومتی به حل آن تلاش نماید.

چهارشنبه، ۲۷ جدی ۱۴۰۲