ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری با مسوولان اداره موسیاد

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، طی نشستی که به گونه آنلاین دایر گردیده بود، با مسوولان اداره موسیاد ملاقات کرده و پیرامون برگزاری نمایشگاه موسیاد در شهر استانبول ترکیه و چگونگی اشتراک تاجران افغان در این نمایشگاه بحث و تبادل نظر نمود.

مسوولان اداره موسیاد، برنامه ها و آمادگی های این اداره را در زمینه برگزاری نمایشگاه بین المللی موسیاد، به رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری تشریح کرده و روی اشتراک تاجران افغان در این نمایشگاه تأکید ورزیدند. آنان از تأمین تمامی شرایط و ایجاد تسهیلات لازم و صدور ویزه به تاجران افغانستان، اطمینان دادند.

معاون اول هیات مدیره اتاق، از برگزاری نمایشگاه بزرگ اداره موسیاد در کشور ترکیه استقبال کرده و از اشتراک تاجران و سرمایه گذاران افغان در این نمایشگاه اطمینان داد. وی، مشکلات در زمینه صدور ویزه به تاجران افغان و بلند بودن قیمت غرفه ها در این نمایشگاه را از چالش های اساسی در راستای اشتراک هیات تجاری افغان دانسته و از اداره موسیاد خواست تا در رفع مشکلات فوق همکاری همه جانبه نماید.

شنبه،‌ ۴سنبله ۱۴۰۲