دیدار هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با زنان متشبث ولایت بامیان

محترم توکل احمدیار رئيس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترم عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار و محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق با تعدادی از زنان متشبث ولایت بامیان دیدارکرده و پیرامون فعالیت تجاری شان بحث و تبادل نظر نمود.

محترمه مهتاب رحمی معاون هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت بامیان، به نمایندگی از زنان متشبث این ولایت در رابطه به فعالیت ها و دستاورد های اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت بامیان معلومات ارائه کرده و از رهبری اتاق مرکز خواستار همکاری در قسمت اعمار تعمیر اتاق این ولایت و حمایت از زنان متشبث گردید.

محترم توکل احمدیار، تشریف آوری زنان متشبث ولایت بامیان را به دفتر مرکزی اتاق، خویش آمدید گفته و از ولایت بامیان به عنوان یکی از ولایات های دارای جاذبه های توریستی در سطح کشور یاد کرد.

آقای احمدیار، از تلاش های خانم های تجارت پیشه در این ولایت استقبال کرده و از همکاری های اتاق مرکزی در جهت اعمار تعمیر اتاق ولایت بامیان و حمایت از سکتور خصوصی این ولایت اطمینان داد.

محترم عبدالمتین قلندری، ضمن اظهار خویش آمدید به زنان متشبث ولایت بامیان، روی افزایش تولیدات داخلی این ولایت و ساخت کارخانه های تولیدی توسط تاجران ولایت بامیان تأکید ورزید.

سه شنبه، ۲۷ سرطان ۱۴۰۲