اشتراک معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری در مراسم افتتاح کارگوی هوایی مفید گروپ

محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت و محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، در حالیکه محترمان: مولوی عبدالهادی رئیس میدان هوای کابل،‌ حبیب جان عزیزی مشاور ارشد اتاق، اعضای رهبری اتاق کابل و سایر اتاق ها و همچنان جمعی از تاجران و سرمایه گذاران کشور نیزحضور داشتند، کارگوی هوایی مفید گروپ را افتتاح نمودند.

محترم محمد یونس مهمند، در رابطه به اهمیت کارگو صحبت نموده، گفت: کارگو امروزه در سراسر جهان به طور معمول استفاده میشود و آنقدر پرکاربرد است که دنیا را نمیتوان بدون استفاده از این روش حمل و نقل تصور نمود. بسیاری از دولتها، شرکتها، افراد و اشخاص بدون کارگو با خسارات زیادی مواجه میشوند، به همین دلیل این روش به عنوان سریعترین شیوه حمل و نقل از اهمیت بسیار بالا برخوردار است.

آقای مهمند، از مقامات ذیربط حکومتی به ویژه سرپرست وزارت صنعت وتجارت خواست که از تمام  بخش سکتور خصوصی حمایت نماید، تا تاجران وسرمایه گذاران بتوانند در رشد و انکشاف کشور سهم بارز خویش را ایفاء نمایند.

معاون اول هیات مدیره اتاق، از همکاری همه جانبه اتاق در این راستا اطمینان داده و از شرکت مفید گروپ تقاضا نمود که مطابق قوانین و پالیسی حکومت افغانستان عمل نماید.

شنبه،۲۳ ثور ۱۴۰۲