اشتراک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری در مراسم تجلیل از روز جهانی ایمنی و بهداشتی و روز کارگر

سازمان بین المللی کار (ILO) از روز جهانی ایمنی و بهداشتی در محیط کار و همچنان روز جهانی کارگر طی مراسمی تجلیل به عمل آورد. در این مراسم مسوولان سازمان بین المللی کار، اراکین بلند پایه وزارت کار و امور اجتماعی، سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان اشتراک نمودند.
 
 محترم میرویس هوتک سرپرست هیات عامل اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، ضمن اظهار تبریکی به مناسبت روزجهانی کارگر و استقبال از روز جهانی ایمنی و بهداشتی، روی اهمیت این روز صحبت نموده گفت: روز جهانی ایمنی و بهداشتی در محیط کار یکی از پایه های اساسی و استراتژیک سازمان بین المللی کار در زمینه امنیت و بهداشت در محیط کار است و گردهمایی در چنین روز فرصتی خوبی جهت به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه های مختلف، ایجاد شبکه های ارتباطی و تحلیل مسائل مربوط به حفظ و سلامتی و ایمنی در محیط کار می باشد. وی،  روی ترویج فرهنگ ایمنی و سلامت در محیط کار جهت ارتقای شرایط مصوون شغلی تمامی کارگران، تاکید ورزید.

سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، در رابطه به برنامه های اتاق تجارت و سرمایه گذاری در بخش های چون: ارائه آموزش ها، راهنمایی ها و مشاوره های لازم برای تشبثات کوچک و متوسط، برگزاری دوره های آموزشی ارتقای ایمنی در محیط کارَ و بهبود زیر ساخت ها برای توسعه کسب و کار صحبت نموده و از حمایت و پشتیبانی اتاق، به عنوان کارفرما و یکی از شرکای کلیدی (سازمان بین المللی کار و اتحادیه های کارگری) جهت توسعه اقتصادی کشور در قسمت بهبود شرایط کاری و ایمنی کارگران اطمینان داد.

دوشنبه، ۱۱ ثور ۱۴۰۲