دیدار معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری از گروپ فابریکات سنگ مرمر« نچرل ستون»

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، از بخش های مختلف گروپ فابریکات سنگ مرمر «نچرل ستون»، دیدار کرده و با محترم محمد آصف ستانکزی رئیس این فابریکات و کارگران آن در رابطه به استخراج، پروسس، و تولیدات سنگ مرمر نچرل ستون، صحبت نمود.

محترم محمد آصف ستانکزی، ضمن اظهار خوش آمدید به معاون اول هیات مدیره اتاق به گروپ فابریکات نچرل ستون، در رابطه به مراحل پروسس سنگ های مرمر از استخراج الی تولید نهایی، انواع سنگ های تولیدی،‌ ظرفیت های تولیدی در این فابریکات، نیروی کار متخصص و ماشینری موجود معلومات مفصل ارائه نمود.

آقای ستانکزی، در رابطه به نقاط استخراجی این فابریکه از معادن سنگ مرمر و میزان صادرات سنگ های پروسس شده به کشورهای خارجی صحبت نموده، افزود: گروپ فابریکات نچرل ستون با داشتن ظرفیت بلند و ماشینری مدرن در قسمت استخراج معادن سنگ مرمر، در ولایات میدان وردگ، کنر و ننگرهار همه روزه  فعالیت می‌نماید که مواد خام آن بعد از استخراج جهت پروسس به فابریکات انتقال میابند. تولیدات این فابریکات برعلاوه عرضه به مارکیت های داخلی، به کشورهای منطقه به ویژه، قزاقستان، آذربایجان و امارات متحده عرب نیز صادر می‌ گردند.

محترم محمدیونس مهمند، از تلاش ها و دستاوردهای فابریکات سنگ مرمر نچرل ستون، قدردانی نموده، سنگ مرمر کشور را یکی از بهترین سنگ ها در مقایسه با سنگ مرمر کشور های دیگر دانست. وی، روی افزایش استفاده  این سنگ در اعمار ساختمان های داخلی کشور و صادرات آن به کشورهای منطقه و جهان تاکید ورزید.

 آقای مهمند، از همکاری های رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری در قسمت بازاریابی جهانی تولیدات این فابریکات و رشد صادرات آن اطمینان داد.