ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری با سرپرست سفارت افغانستان در ترکمنستان

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، طی سفر کاری خویش در حالیکه محترم یونس قاضی زاده رئیس اتاق تجارت وسرمایه گذاری هرات نیز ایشان را همراهی می کرد، با محترم حاجی فضل محمد صابر سرپرست سفارت افغانستان در ترکمنستان ملاقات کرده و پیرامون توسعه روابط تجارتی و همکاری های مشترک بحث و تبادل نطر نمود.
 
این ملاقات که امروز در مقر سفارت افغانستان در شهر عشق آباد صورت گرفت، آقای مهمند، هدف از سفر خود و تیم همراه به ترکمنستان را با آقای فضل محمد صابر شریک ساخته، گفت: ترکمنستان یکی از کشورهای دوست و برادر بوده که طی سالیان متمادی با افغانستان رابطه خوب و دوستانه در عرصه های مختلف به ویژه تجارت داشته است. وی ابراز امیدواری کرد که این سفر دستاورد های خوبی را در قبال داشته باشد و با امضای تفاهمنامه همکاری با اتاق تجارت ترکمنستان شاهد افزایش تجارت میان دو کشور باشیم.

آقای مهمند، از سرپرست سفارت افغانستان بابت ارائه معلومات مفید ایشان در بخش های تجارت سپاسگزاری نموده و خواهان همکاری های بیشتر در ایجاد تسهیلات برای تاجران افغان گردید.

محترم حاجی فضل محمد صابر، ضمن ابراز خوش آمدید به آقای مهمند و تیم همراه شان، از سفر هیات تجاری افغانستان به ترکمنستان استقبال نموده و هر نوع همکاری سفارت افغانستان را در زمینه توسعه تجارت و ترانزیت دو کشور و ایجاد تسهیلات به تاجران افغان وعده سپرد.