دیدار مقام معاونیت اقتصادی ریاست الوزا از سومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح)

جلالتمآب محترم ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی ریاست الوزرای حکومت، در حالیکه هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و جمعی تاجران و سرمایه گذاران مطرح کشور ایشان را همراهی میکردند، از بخش های مختلف غرفه های تولیدات و محصولات کشور دیدن کرده و مشکلات و پیشنهادات شانرا استماع نمود.
 
محترم برادر، از مسوولان هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان بابت برگزاری سومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابو حنیفه (رح) قدردانی کرده، با نمایندگان شرکت های مختلف از سکتور های صنعت، زراعت، خدمات و سایر بخش ها گفتگو کرده و از محصولات، نو آوری ها و دستاوردهای آنان آگاهی حاصل نمود. وی، نقش همچون نمایشگاه ها را در رشد اقتصاد، معرفی محصولات و جلب سرمایه گذاری های مشترک میان تاجران افغان و خارجی مهم خوانده و از حمایت حکومت در قسمت ایجاد تسهیلات تجاری برای تاجران اطمینان داد.
محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، تشریف آوری آقای برادر را به سومین نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه (رح) خیر مقدم گفته و مشکلات عمده تاجران را با وی شریک ساخته و از مقام معاونیت اقتصادی حکومت خواست که در قسمت ایجاد تسهیلات بیشتر برای تاجران با اتاق تجارت و سرمایه گذاری همکاری نماید.
 
 
 
یکشنبه، 15 میزان 1403