اشتراک معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه گذاری در جلسه آنلاین پیرامون نمایشگاه تجاری SAARC

محترم خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی اتاق تجارت و سرمایه ‌گذاری افغانستان، در جلسۀ آنلاین کشور های عضو سارک پیرامون برگزاری نمایشگاه تجاری آسیای جنوبی اشتراک ورزیده و در رابطه به چگونگی برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه متذکره و تقویت روابط تجاری و اقتصادی میان کشورهای عضو سارک بحث و گفتگو کرد.

آقای مایل احمدی، از تلاش های اتاق تجارت و سرمایه گذاری جهت تشویق تاجران افغان برای اشتراک در نمایشگاه تجاری آسیای جنوبی یاد آورشده و از نمایندگان کشورهای عضو سارک خواست تا در قسمت صدور ویزه و فراهم سازی نشست های تجاری میان تاجران افغان و تاجران کشورهای عضو سارک در نمایشگاه متذکره با ایشان همکاری نمایند.

نمایندگان کشورهای عضو سارک، ضمن قدردانی از تلاش های اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در جهت تشویق تولیدکنندگان افغان برای اشتراک در این نمایشگاه، از همکاری های همه جانبه ایشان در قسمت زمینه سازی نشست ها میان تاجران افغان و تاجران کشور های جنوب آسیا اطمینان دادند.

این نمایشگاه، از تاریخ 2 الی 4 اگست سال روان برای سه روز در کشور سریلانکا برگزار می‌گردد که برای تاجران و تولیدکنندگان کشور های عضو سارک فرصت نمایش تولیدات دست داشته شان را، فراهم می‌سازد.

 

چهار شنبه، ۲۰ سرطان ۱۴۰۳