انتخابات اتحادیه سرتاسری صرافان افغانستان برگزار شد

انتخابات اتحادیه سرتاسری صرافان افغانستان، در حضور داشت سرپرست وزارت محترم صنعت و تجارت، هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان محترمان: محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره، خیرالدین مایل احمدی معاون تجارتی هیات مدیره، خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشای هیات مدیره و خانجان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق، اراکین بلند پایه حکومتی، قومندان امینه کابل، صرافان و تاجران کشور، در هوتل انترکانتیننتال کابل برگزار شد.

آقای مهمند، ضمن قدردانی از تلاش های مسوولان امنیتی بابت تأمین امنیت این انتخابات، گزینش محترم بهرام خان ځدران رئیس جدید اتحادیه و اعضای آنرا را که از طریق پروسه شفاف انتخابات تعیین گردند، تبریک گفته و از زحمات رهبری و اعضای پیشین این اتحادیه نیز قدردانی نمود. وی، انتخابات را اصل اساسی برای گزینش افراد شایسته و کارا خوانده و از رهبری جدید این اتحادیه خواست تا در قسمت عرضه خدمات یکسان به صرافان کشور تلاش بیشتر نمایند.

محترم مهمند، نقش صرافان را در ثبات ارزش پولی کشور مهم عنوان کرده و از آنها خواست تا با درک مسوولیت های شان در زمینه خدمت به مردم تلاش بیشتر نمایند. وی، روی ایجاد بانک مشترک از سوی صرافان کشور نیز تاکید ورزید.

پنجشنبه، ۳۰ سنبله ۱۴۰۲