ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با تعدادی از کارخانه داران تولید اسفنج و شماری از تاجران کشور

محترمان خان محمد سرفراز باز رئیس دارالانشای هیات مدیره، خان جان الکوزی عضو هیات مدیره و میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در نشست های جداگانه با تعدادی از کارخانه داران تولید اسفنج و شماری از تاجران کشور، در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون مشکلات شان بحث و تبادل نظر نمودند.
 
در این نشست، رؤسای کارخانه های تولید اسفنج در رابطه به تولیدات شان و موانعی که در گمرک هرات در زمینه واردات بعضی از اقلام مواد خام تولید اسفنج ایجاد شده و این امر باعث توقف کارخانه های تولیدی شان گردیده است، صحبت نموده و از رهبری اتاق خواستند تا در قسمت حل مشکلات شان با ادارات ذیربط، آنان را همکاری کنند.
 
به همین ترتیب، تعدادی از تاجران کشور در نشست جداگانه با هیات رهبری اتاق، از مشکل انتقال پول تاجران در بانک های الفلاح و نشنل بانک شاکی بودند و از هیات رهبری اتاق خواستند تا در زمینه حل مشکل شان با آنان همکاری نمایند.
 
محترمان خان محمد سرفراز باز و خان جان الکوزی، پس از اظهار خوش آمدید به تاجران و شنیدن مشکلات آنان، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را خانه مشترک همه تاجران کشور گفته و هرنوع تلاش اتاق را در قسمت حل مشکل شان در همکاری با ادارات ذیربط حکومتی وعده نمودند.