ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با نماینده خاص کمیته سره میاشت سازمان همکاری اسلامی

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با حضور داشت محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل و مسوولان دیپارتمنت های روابط بین‌الملل و انکشاف صادرات و سرمایه گذاری اتاق، با محترم عمر تاسلی نماینده خاص کمیته سره میاشت سازمان همکاری اسلامی ملاقات کرده و پیرامون تطبیق پروژه های این نهاد در افغانستان و همکاری های مشترک بحث و تبادل نظر نمود.
 
آقای تاسلی، ضمن تشریح برنامه های کمیته سره میاشت سازمان همکاری اسلامی برای افغانستان، از این کمیته به عنوان یکی از بخش های همکار زیر چتر سازمان کشورهای اسلامی یاد کرد که در نظر دارد تا روی دو برنامه (توزیع کمک های بشردوستانه برای مردم افغانستان و کمک به دهقانان افغان در بخش زراعت و مالداری و رشد فارم داری) کار نماید. وی افزود: قرار است این پروژه ها به شکل کوتاه مدت و درازمدت در هماهنگی با وزارت زراعت، مالداری و آبیاری کشور و همچنان همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان تطبیق گردد که خواهان همکاری اتاق در تطبیق این پروژه ها گردید.
 
محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به آقای تاسلی، در مورد فعالیت 90 ساله اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان که درعرصه های مختلف خدماتی را انجام داده است، معلومات مفصل ارائه کرده، افزود: اتاق از هر برنامه ای که به نفع مردم افغانستان باشد و در درازمدت بتواند برای مردم ایجاد اشتغال نموده و کشور را به سوی خودکفایی سوق دهد استقبال می نماید. وی از کاهش چشمگیر فساد در ادارات یادآور شده و این موضوع را یک فرصت خوب در تطبیق پروژه های عام‌المنفعه دانسته و در زمینه تطبیق این نوع پروژه ها از هر نوع همکاری اتاق اطمینان داد.