امضای تفاهمنامه همکاری میان اتاق تجارت وسرمایه گذاری و شرکت دولتی هوتل انترکانتیننتال کابل

محترمان محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان، شرین آغا سخی رئیس مالی هیات مدیره، انجنیر سید جاوید برهان رئیس روابط بین الملل هیات مدیره، شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، ضیاءالدین اچکزی عضو هیات مدیره اتاق، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار و رئیس اتاق غزنی، میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق، در محفلی که به منظور همکاری میان سکتور خصوصی و هوتل انترکانتیننتال با حضور داشت تعدادی از تاجران و سرمایه گذاران کشور، هیات رهبری این هوتل و تعدادی از مسوولان ادارات مختلف برگزار شد، اشتراک ورزیده و تفاهم نامه همکاری میان اتاق و هوتل مذکور به امضاء رسید.
 
محترم مولوی عبد الصمد تایب رئیس جدید هوتل انترکانتیننتال، از بهبود وضعیت هوتل طی ماه های اخیر خبر داده و ابراز امیدواری کرد که هوتل مذکور با عرضه خدمات بهتر و معیاری و همچنان با در نظر داشت تخفیف ویژه برای اعضای اتاق و همکاری سکتور خصوصی و اتاق تجارت و سرمایه گذاری بتواند بسوی خودکفایی گام نهد.
 
محترم محمد یونس مهمند، از این اقدام هوتل انترکانتیننتال استقبال نموده و بر ارائه خدمات معیاری هوتل با استندرد های بین المللی تأکید نمود. وی از هوتل انترکانتیننتال به عنوان یکی از سرمایه های ملی نام برد که باید مورد حمایت قرار گیرد و در این زمینه از حمایت اتاق تجارت و سرمایه‌ گذاری افغانستان نیز اطمینان داد.
 
آقای مهند، پیشنهاداتی را در قسمت بهبود عرضه خدمات هوتل برای مهمانان ویژه و عامه ارائه داشته و از رهبری هوتل خواست تا در کنار ارائه خدمات هوتلداری با معیار های بین المللی به ویژه در بخش مهمانان خارجی و زنان مهمان، در سایر عرصه ها مانند تدویر نمایشگاه های دایمی محصولات داخلی و طبیعی توجه نموده و باعث جلب مهمانان خارجی و معرفی محصولات داخلی گردد.
 
محترم شفیق الله عطایی، ضمن یادآوری از نیم قرن سابقه هوتلداری هوتل انترکانتیننتال با استفاده از برند خاص آن و داشتن امتیازات مختلف از جمله معافیت مالیاتی، بر آوردن اصلاحات در ارائه خدمات بهتر و بلند بردن کیفیت خدماتی هوتل نیز تأکید نمود. وی از همکاری های قبلی اتاق با هوتل انترکانتیننتال در زمینه تدویر نمایشگاه ها، کنفرانس و محافل بزرگ در این هوتل یادآوری کرده و از تداوم این همکاری اطمینان داد.
 
در قسمتی از این برنامه پریزنتیشن معلوماتی از خدمات هوتل توسط مسوولان هوتل ارائه گردیده و در اخیر تفاهمنامه همکاری توسط محترم شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق و محترم قاری ذکرالله هاشمی معاون تجارتی هوتل انترکانتیننتال به امضاء رسید.