ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با سرپرست ولایت پروان و تعدادی از مسوولان آن ولایت

محترمان، محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، شیرین آغا سخی رئیس مالی هیات مدیره، انجنیر سید جاوید برهان رئیس روابط بین الملل هیات مدیره، خان جان الکوزی، عصمت الله وردک و سید پرویز سادات هوفیانی اعضای هیات مدیره، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار اتاق و رئیس اتاق غزنی، عبیدالله عالمیار مسوول اجرائیوی اتاق ولایتی پروان و تعدادی تاجران و بزرگان این ولایت با محترم مولوی فرید عمر سرپرست ولایت پروان، شاروال و شماری از رهبری آن ولایت ملاقات کرده و ضمن ابراز تبریکی به سرپرست ولایت پیرامون بعضی از مشکلات موجود سکتور خصوصی نیز صحبت نمودند.
 
محترم محمد یونس مهمند، ضمن ابراز تبریکی بابت تقرر محترم مولوی فرید عمر به حیث سرپرست ولایت پروان و تشریح اهمیت اقتصادی و جغرافیایی این ولایت، ابراز امیدواری کرد که با استقرار نظام جدید و تأمین امنیت جانی و مالی تاجران وسرمایه گذاران به ویژه با تقرر سرپرست جدید ولایت پروان، فعالیت های سکتور خصوصی مورد حمایت مقام این ولایت قرار گرفته و تسهیلاتی نیز در جهت تجارت و سرمایه گذاری ایجاد گردد.
آقای مهمند به خاطر حل مشکلات تجارتی و سکتور خصوصی، پیشنهاد نمود تا شورای هماهنگی اقتصادی در ولایت پروان ایجاد گردد که از سوی سرپرست این ولایت نیز پذیرفته شد.
 
محترم شیرین آغا سخی، در رابطه به مشکلات موجود سکتور خصوصی در این ولایت از جمله موانع فرا راه اعمار تعمیر اتاق تجارت و سرمایه گذاری پروان و یک سلسله مشکلات دیگر صحبت نموده و خواهان همکاری مقام ولایت در جهت حل مشکلات مذکور گردید.
 
محترم مولوی فرید عمر سرپرست ولایت پروان، ضمن اظهار خوش آمدید به اعضای هیات رهبری اتاق تجارت سرمایه گذاری افغانستان، از همکاری همه جانبه خود در قسمت حمایت از تجارت و سرمایه گذاری در این ولایت وعده سپرده و به شاروال این ولایت هدایت داد تا به مشکل جایداد اتاق پروان و موانع موجود هرچه زودتر رسیدگی نماید.
 
بعد از ختم این نشست، سرپرست ولایت، شاروال و هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری از ساحه تعمیر اتاق پروان دیدن نموده و مقام ولایت در جهت آغاز مجدد کار تعمیر اتاق پروان، هدایات لازم را به شاروال محترم و سایر مسوولان آن ولایت داد.