سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری با رئیس شرکت (NOMAD) از کشور انگلستان به خاطر برگزاری نمایشگاهی در کابل، گفتگو کرد

محترم شفیق الله عطایی سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با حضور داشت محترم میروس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل و مسئول روابط بین‌الملل اتاق با آقایان سلاتیر رئیس شرکت (NOMAD) از کشور انگلستان و شمیم احمد شهادت یار رئیس عملیاتی شرکت (YES) در دفتر کارش ملاقات کرده و در مورد برگزاری نمایشگاهی که قرار است به زودی در همکاری با اتاق تجارت و سرمایه گذاری در کابل برگزار شود، بحث و تبادل نظر نمود.
 
آقای عطایی ضمن اظهار خوش آمدید، و ارائه معلومات دربخش فعالیت نمایشگاهی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، برای همکاری در برگزاری این نمایشگاه نیز اعلام آمادگی کرد.
 
وی در مورد همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در زمینه برگزاری این نمایشگاه گفت: اتاق به تاجران ملی و تاجران کشور های منطقه آگاهی دهی می کند تا در این نمایشگاه اشتراک ورزیده و محصولات شان را به نمایش بگذارند.
 
سرپرست ریاست هیات عامل اتاق افزود: قرار است در این نمایشگاه شرکت های تجاری و تولیدی داخلی از سکتور های مختلف، محصولات شان را به نمایش بگذارند تا تولیدات افغانستان در بازار های جهانی به معرفی گرفته شده از جایگاه خوب برخوردار گردد.
 
رئیس شرکت (NOMAD) و رئیس عملیاتی شرکت (YES) که از برگزار کنندگان این نماشگاه می باشند، با ستایش از معلومات آقای عطایی و اعلام آماده گی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان برای برگزاری این نمایشگاه، تاکید کردند که این نمایشگاه با همکاری اتاق برگزار می شود.
 
آنان ابراز خوشبینی کردند که در این نمایشگاه در کنار به نمایش گذاشتن محصولات سکتور خصوصی؛ طی نشستی با مسوولان دولتی، چالش ها و مشکلات این سکتور نیز در میان گذاشته می شود تا راه حل های بنیادی برای آن جستجو گردد.
 
در پایان این نشست، هر دو طرف بر امضای یک تفاهم نامه همکاری تاکید کرده و گفتند که به زودی کارهای عملی را جهت برگزاری این نمایشگاه رویدست خواهند گرفت.