ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با تاجران آهن آلات داغمه

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با حضورداشت محترمان ضیاءالدین اچکزی عضو هیات مدیره اتاق و میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل با تعدادی از تاجران آهن آلات داغمه در دفتر مرکزی اتاق ملاقات کرده و در رابطه به مشکلات شان بحث و گفتگو نمود.
 
تاجران مذکور، مشکلات شان را در رابطه به اینکه مقدار زیادی از آهن آلات داغمه را قبلاً خریداری و ذخیرنموده اند و بازاری هم برای فروش آن وجود ندارد یادآور شده و از رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواهان همکاری در جهت حل مشکلات شان با ادارات ذیربط حکومت گردیدند. آنان پیشنهاد نمودند که حکومت باید از کارخانه داران ذوب آهن کشور بخواهد تا آهن آلات داغمه آنان را خریداری کنند و در صورتی که به آن نیاز نداشته باشند، باید اجازه صادراتش را به خارج از کشور بدهد.
 
محترم محمد یونس مهمند، پس از استماع مشکلات تاجران آهن آلات داغمه، یادآور شد که اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان علاقمند است تا این آهن آلات در تولیدات و کارخانه جات ذوب آهن کشور به مصرف رسد. وی وعده نمود که این موضوع را با ادارات مربوطه امارت اسلامی افغانستان در میان گذاشته سعی می کند تا به مشکلات آنان از مجرای قانونی رسیدگی صورت گیرد.