نشست سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری با مسوولان عزیزی بانک

اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان،‌ به منظور رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات در روند داد و ستد تجاری برای تاجران وسرمایه گذاران افغان  مرتبط به عرضه خدمات بانک های خصوصی به ویژه عزیزی بانک، نشستی را در حضور داشت محترمان: میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق، محمد انور رضا رئیس بازاریابی عزیزی بانک و تیم همراه شان، عبدالسلام کوهی مشاور حقوقی اتاق، مسوولان دیپارتمنت های روابط اعضا و انکشاف صادرات اتاق و جمعی از تاجران و سرمایه گذاران، در سالون کنفرانس های اتاق برگزار کرد.

محترم میرویس هوتک، نقش بانک های خصوصی را در رشد و توسعه اقتصادی کشور مهم تلقی کرد و عزیزی بانک را یکی از  بانک های فعال کشور دانسته و از تلاش های این بانک در راستای عرضه خدمات داد و ستد به تاجران و سرمایه گذاران قدردانی نمود. وی، از اعضای رهبری این بانک خواست تا در قسمت پرداخت سپرده های بانکی تاجران و سرمایه گذاران کشور توجه جدی نمایند.

تاجران و سرمایه گذاران کشور، منجمد بودن پول های شان در بانک مذکور، نبود نمایندگی های فعال در بنادر کشور، نبود تسهیلات در انتقال پول به کشور های منطقه و جهان، را از مشکلات عمده خود عنوان کردند خوانده  از مسوولان عزیزی بانک خواستند، تا در قسمت حل مشکلات متذکره گام های عملی بردارند.

محترم محمد انور رضا، از رهبری اتاق بابت تدویر کردن همچو نشست ها قدردانی نموده و طی یک پرزینتیشن معلوماتی، فعالیتها، تاریخچه، دستاوردها، چگونه گی انتقال پول به کشور های منطقه و جهان، خدمات آنلاین، تبادله اسعار، پرداخت های قرضه های کوچک و متوسط و تضمینات بانکی برای تاجران و سرمایه گذاران مطرح کشور را تشریح کرده و از تعهد خویش مبنی بر رفع مشکلات تاجران در بانک مذکور اطمینان داد.

سه شنبه، ۲۸ قوس ۱۴۰۲