اشتراک معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری در کنفرانس معرفی تولیدات اموال ساختمانی شرکت معمار

نشستی معرفی تولیدات اموال ساختمانی شرکت معمار، از سوی گروپ شرکت های کاینات برگزار گردید، که در آن محترمان: محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، احمد شاه حکیمی معاون اول اتاق تجارت کابل، نجیب الله پاینده رئیس هیات عامل شرکت معمار، مقام ریاست دفتر وزارت شهرسازی و مسکن، رئیس امور شهرک ها، تاجران و سرمایه گذاران کشور اشتراک داشتند.

محترم نجیب الله پاینده، در رابطه به فعالیت ها و دستاوردهای شرکت معمار که بخشی از گروپ شرکت های کاینات بوده معلومات مفصل ارائه کرده، افزود: گروپ شرکت های کاینات در سال ۲۰۰۲ فعالیت خویش را در کشور آغاز کرده و در بخش های  ساختمانی و سرک سازی در سراسر افغانستان پروژهای مختلفی را تطبیق، کرده است.

محترم محمد یونس مهمند، وضعیت اقتصادی افغانستان را روبه بهبود دانسته و امنیت سرتاسری، منع کشت کوکنار و از بین رفتن فساد اداری را زمینه خوبی سرمایه گذاری در کشور عنوان کرده و از مسوولان گروپ شرکت های کاینات خواست تا سرمایه گذاری های بیشتری در بخش تطبیق پروژه های زیربنایی، در کشور نمایند.

معاون اول اتاق، ثبات پول افغانی را وابسته به سرمایه گذاری های تاجران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست، و خواهان افزایش روابط ترانزیتی و تجارتی با کشور های منطقه و جهان گردید.

چهارشنبه، ۱۵ قوس ۱۴۰۲