ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری با رؤسای اتاق های کندهار و پکتیکا

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت محترم خانجان الکوزی عضو هیات مدیره و محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق با محترمان: محمد صدیق مهمند رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت کندهار و ضیاالحق وزیرزی رئیس اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت پکتیکا ملاقات کرده و در رابطه به فعالیت های اتاق های کندهار و پکتیکا، دستاورد ها و چگونگی عرضه خدمات تجاری بحث و گفتگو نمود.

محترم محمد صدیق مهمند، در رابطه به فعالیت ها و دستاورد های اتاق تجارت وسرمایه گذاری کندهار و مشکلات موجود تاجران و سرمایه گذاران این ولایت معلومات ارائه کرده و از رهبری اتاق مرکز خواست تا در حل مشکلات موجود تاجران همکاری کند.

محترم ضیاالحق وزیرزی، اتاق تجارت و سرمایه گذاری پکتیکا را یکی از اتاق های فعال در عرضه خدمات تجاری برای تاجران ولایت پکتیکا دانسته و از مشکلات موجود این اتاق یادآور شد. وی، از رهبری اتاق مرکز خواست تا در قسمت تخصیص بودجه جهت خریداری زمین و اعمار تعمیر برای اتاق تجارت و سرمایه گذاری ولایت پکتیکا توجه جدی نماید.

محترم محمد یونس مهمند، بعد از استماع صحبت های رؤسای اتاق های کندهار و پکتیکا، از تلاش های شبانه روزی رهبری اتاق های نامبرده قدردانی نموده وعده سپرد تا در قسمت حل مشکلات این اتاق ها همکاری نماید. وی، از سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواست تا هیاتی را به منظور بررسی وضعیت اتاق پکتیکا، به آن ولایت اعزام کند.

دوشنبه، 13 قوس 1402