معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری با رئیس سکتور اقتصاد اداره لوی نظارت ملاقات کرد

محترم محمد یونس مهمند معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، در حضور داشت محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق و محترم محمد انورعارفی معاون پالیسی و تخنیکی هیات عامل با محترم محمد نعمان ابوطیب رئیس نظارت سکتور اقتصاد اداره لوی نظارت ملاقات کرده و در رابطه به فعالیت ها و دستاورد های اتاق معلومات ارائه نمود.

آقای مهمند، اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را نهاد مستقل، غیر سیاسی، غیر انتفاعی و دارای سابقه کاری بیش از 90 سال خواند که به تاجران و سرمایه گذاران کشور خدمات تجاری را عرضه می‌نماید. وی، نقش اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان را در رشد و توسعه اقتصادی، تطبیق پروژه های زیربنایی و ایجاد اشتغال مهم خوانده و از همکاری های این اتاق با ادارات ذیدخل حکومتی در مسایل مرتبط به تجارت و سرمایه گذاری اطمینان داد.

محترم محمد نعمان ابوطیب، دستاوردهای اتاق تجارت و سرمایه گذاری را ستوده و در رابطه به اداره لوی نظارت، فعالیت ها و مسوولیت های این اداره معلومات مفصل ارائه کرده و از رهبری اتاق خواست تا در تطبیق فرامین دفتر مشرتابه در راستای عرضه خدمات تجاری به تاجران و سرمایه گذاران کشور همکاری نماید.

شنبه، 11 قوس 1402