ملاقات سرپرست ریاست هیات عامل اتاق با تعدادی از مسوولان اداره (E-Commerce Gateway) کشور پاکستان

محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در حضورداشت رئیس اجرایوی اتاق افغان ـ پاک و تعدادی از مسوولان دیپارتمنت های اتاق، با محترم محمد احمد رییس اجرایوی اداره (E-Commerce Gateway) از کشور پاکستان و تیم همراه شان، ملاقات کرده و پیرامون فرصت های تجارت و سرمایه گذاری، تدویر نمایشگاه مشترک و بهبود روابط تجارتی میان تاجران دو کشور بحث و تبادل نظر نمود.

آقای احمد، در رابطه به فعالیت های اداره (E-Commerce Gateway) که عمدتاً برگزار کننده نمایشگاه ها در کشور پاکستان می باشد معلومات مفصل ارائه کرده و خواهان راه اندازی نمایشگاه مشترک میان تاجران افغان و پاکستانی در بخش های دوایی و الکترونیک گردید. وی از سرپرست ریاست هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواست تا در تدویر چنین نمایشگاه ها با اداره مذکور همکاری نماید.

آقای هوتک، در مورد فرصت تجارت و سرمایه گذاری کشور معلومات ارائه کرده و و ضمن ابراز همکاری با اداره (E-Commerce Gateway)  در بخش تدویر نمایشگاه ها، از اداره مذکور خواست تا با در نظر داشت این فرصت ها در بخش های مختلف به ویژه صحت و ظرفیت سازی کارمندان شفاخانه های خصوصی، سرمایه گذاری نماید.

سه شنبه، ۱۱میزان ۱۴۰۲