کمک دوایی سکتور خصوصی به وزارت صحت عامه کشور

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق، در حضورداشت محترم خان جان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق و معین محترم مالی و اداری وزارت صحت عامه، مقدار دو لاری ادویه کمکی بنیاد خیریه وحدت را که برای شفاخانه های دولتی مساعدت گردیده است، به مسوولان این وزارت تسلیم نمود.

آقای مهمند، ضمن ابراز قدردانی از کمک بنیاد خیریه وحدت،‌ سکتور صحت را یکی از سکتورهای مهم در کشور دانسته و وعده همکاری خویش را در زمینه تشویق تاجران برای کمک های بیشتر به شفاخانه ها و کلینیک این وزارت ابراز داشت. وی، از تمام تاجران وارد کننده دوایی خواست تا  مطابق به نورم و ستندر جهانی ادویه با کیفیت را در بازار های کشور وارد و در خدمت هموطنان قرار دهند.

آقای الکوزی، تاجران وارد کننده ادویه کشور را همکار با این وزارت خوانده گفت: وقت آن رسیده تا تمامی تاجران کشور به ویژه در بخش واردات و خدمات دوایی با این وزرات همکاری خوبی داشته باشند و از مسوولان این وزارت خواست تا زمینه تسهیلات بیشتر خدمات صحی را برای هموطنان ما در ولایات دور دست فراهم نمایند.

معین محترم مالی و اداری وزارت صحت عامه، از زحمات نیک سکتور خصوصی کشور و همچنان مساعدت دوایی بنیاد خیریه وحدت ابراز قدردانی نموده و خواهان کمک های بیشتر سکتور خصوصی با این وزارت گردید.

پنج شنبه، ۱۶ سنبله ۱۴۰۲