ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری با اتحادیه تاجران میوه تازه

محترم محمد یونس مهمند،‌ معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، در حضورداشت محترمان: خان جان الکوزی عضو هیات مدیره اتاق، همایون خواجه زاده معاون تجارتی اتاق کابل و عبدالجبار صافی رئیس انجمن صنعتکاران، با محترم اختر محمد احمدی رئیس اتحادیه میوه تازه و سبزیجات و همچنان یک تعداد از تاجران عضو این اتحادیه ملاقات کرده و روی مشکلات شان بحث و گفتگو نمود.

محترم اخترمحمد احمدی و تاجران میوه تازه در رابطه به مشکلات فرار راه فعالیت های شان به و یژه روی توزیع عادلانه انوایس های صادراتی و مشکلات در بندر تورخم صحبت نموده و از هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان خواستند تا در زمینه حل مشکلات شان با ادارات ذیربط حکومتی همکاری نمایند.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به رئیس و اعضای اتحادیه میوه تازه، از فعالیت ها و دستاورد های تاجران میوه به خصوص در زمینه صادرات ابراز خرسنیدی نموده و روی تسریع روند تجارت، معیاری سازی خدمات تجارتی و سرمایه گذاری و همچنان ساختن سرد خانه های معیاری تأکید ورزید. وی هرنوع همکاری اتاق را در جهت صادرات به کشورهای منطقه و رفع مشکلات شان وعده سپرد.

پنج شنبه،‌  ۲ سنبله  ۱۴۰۲