ملاقات معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه ګذاری افغانستان با والی ولایت بغلان

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه ګذاری افغانستان، طی سفری کاری خویش به ولایات شمال شرق کشور، در حالیکه ایشان را مسوولان دیپارتمنت های انکشاف صادرات و سرمایه گذاری و اداری و روابط با اتاق های ولایتی نیز همرایی میکردند، با محترم مولوی عبدالرحمن حقانی سرپرست مقام ولایت بغلان دیدار کرده و پیرامون ایجاد اتاق در این ولایت و مشکلات تاجران بحث و تبادل نظر نمود.

محترم محمد یونس مهمند، در رابطه به دستاوردها، فعالیت های و عضویت های اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان معلومات مفصل ارایه نموده و خواهان همکاری همه جانبه آقای حقانی در زمینه ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری در این ولایت گردید.

آقای مهمند، بغلان را به عنوان یک ولایت زراعتی، صنعتی و ترانزیتی نام برده، انسجام و هماهنگی تاجران و سرمایه گذاران این ولایت را در راستای رشد اقتصادی بغلان و بهبود تجارت و ترانزیت مهم توصیف کرد.

آقای حقانی، ضمن اظهار خوش آمدید به معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان و تیم همراه ایشان، اهمیت ترانزیتی، صنعتی و زراعتی بغلان را مهم دانسته، افزود که صنعتی بودن این ولایت سابقه طولانی دارد. وی، دستاوردها و فعالیت های اتاق را مثبت خوانده و ابراز امیدواری کرد که با ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری در این ولایت وضعیت کاروبار و اشتغال بهتر شود.

سرپرسرست ولایت بغلان، از همکاری همه جانبه خویش در زمینه ایجاد اتاق تجارت و سرمایه گذاری در این ولایت و هماهنگی میان تاحران اطمینان داد.

شنبه، ١٤ اسد ١٤٠٢