نشست رئیس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با رئیس اتاق تجارت بین‌المللی قزاقستان

محترم توکل احمدیار رئيس عمومی اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، طی نشستی با محترم آیان یارینوف رئیس اتاق تجارت بین‌المللی قزاقستان پیرامون ایجاد خانه تجارتی قزاقستان در شهر هرات و همکاری های مشترک میان دو اتاق بحث و تبادل نظر نمود.

در این نشست که محترمان: احمدضیاء عظیمی شینوزاده عضو هیات مدیره اتاق و امید غفورزی مسوول دیپارتمنت روابط بین‌الممل اتاق نیز حضور داشتند، رئیس اتاق تجارت بین‌المللی قزاقستان در مورد فعالیت های اتاق تجارت بین‌المللی قزاقستان معلومات ارائه کرده، از این اتاق به عنوان بزرگترین اداره در بخش تجارت خارجی آنکشور نام برده و به همکاری خود در راستای توسعه تجارت با افغانستان اطمینان داد. وی، روی ایجاد خانه تجارتی قزاقستان در شهر هرات افغانستان صحبت نموده و در این زمینه خواهان همکاری اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با اتاق تجارت بین‌المللی قزاقستان گردید.

محترم توکل احمدیار، ضمن ارائه معلومات مفصل از فعالیت های اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان در عرصه های تجارت و اقتصاد کشور، از اهمیت مارکیت قزاقستان برای تجارت و محصولات افغانستان یادآور شده و روی ضرورت ایجاد اتاق مشترک میان دو کشور و سفر هیات تجاری قزاقستان به افغانستان تأکید کرد.

آقای احمدیار، از ایجاد خانه تجارتی قزاقستان در شهر هرات استقبال نموده و در زمینه از همکاری همه جانبه اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با اتاق تجارت بین‌المللی قزاقستان اطمینان داد.

پنجشنبه، 12 اسد 1402