ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت سرمایه گذاری با رئیس تدارکات ملی کشور

محترم محمد یونس مومند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، به هدف حمایت از سرمایه گذاری شرکت های داخلی، با محترم قاری عبدالولی صدیقی رئیس تدارکات ملی به روز شنبه در مقر آن ریاست دیدار نمود.

معاون اول هیات مدیره اتاق، ضمن اظهار تبریکی به آقای صدیقی بابت تقرر ایشان به سمت رئیس تدارکات ملی، به منظور تقویت شرکت های خصوصی و حمایت از سرمایه گذاری های فعالین بخش خصوصی؛ خواستار همکاری ریاست محترم تدارکات ملی از طریق واگذاری فرصت به شرکت های خصوصی در پروژه های تدارکاتی و تأمین مواد مورد ضرورت ادارات حکومتی از تولیدات داخلی و یا اولویت دادن به شرکت های تجارتی و لوژستیکی داخلی از طریق تأمین این ضروریات از بازار داخلی گردید. وی، همچنان موسسات خارجی را که در میان خانواده ها مواد غذایی توزیع می نمایند، تشویق به خرید اقلام مواد غذایی از تولیدات داخلی نمود.

آقای صدیقی، حمایت از تولیدات داخلی را از اولویت های ادارۀ ملی تدارکات دانسته، افزود که این اداره با ارایۀ ترجیحات به تولیدات داخلی از شرکت های محترم داخلی حمایت بعمل خواهند آورد.

جلسه، با تعهد هر دو جانب به هدف بهبود و رفاه جامعه از طریق رشد و توسعۀ تجارت و اقتصاد کشور و همچنان برگزاری جلسات بعدی، خاتمه یافت.

یکشنبه، 4 سرطان 1402