دیدار معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری با تاجران حوزه جنوب شرق کشور!

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، طی نشست ضیافتی و برنامه افطاری که از سوی ایشان ترتیب یافته بود در حضور داشت محترم میرویس هوتک سرپرست ریاست هیات عامل اتاق و محترم حاجی شرف الدین مشاور ارشد اتاق، با معاون والی ولایت خوست، رئیس صحت عامه آن ولایت، هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری ولایت خوست، صرافان حوزه جنوب کشور، اتحادیه دوکتوران ولایت خوست، بزرگان و متنفذین آن ولایت دیدار کرده و پیرامون پیشرفت های اخیر در راستای تأسیس شفاخانه جهت تداوی امراض سرطانی در ولایت خوست، انتخاب و استملاک زمین شفاخانه و همچنان روی چگونگی تشکیل بورد رهبری شفاخانه مذکور بحث و گفتگو نمود.

محترم محمدیونس مهمند،‌ تشریف آوری معاون والی خوست و مهمانان ولایات جنوبی کشور را خیر مقدم گفته، هدف از تدویر این نشست را بحث روی چگونگی آغاز کار بالای شفاخانه تداوی امراض سرطانی، در آن ولایت عنوان کرد. آقای مهمند، از حکومت خواست تا در قسمت استملاک و واگذاری زمین برای ساخت شفاخانه متذکره همکاری همه جانبه نماید. وی،‌ همچنان نقش اداره محلی ولایت خوست، اتحادیه دوکتوران ولایت خوست،‌ ریاست صحت عامه آن ولایت،‌ تاجران و بزرگان آن ولایت را در تأسیس چنین شفاخانه بزرگ با آهمیت دانسته و روی همکاری های جوانب ذیدخل تاکید ورزید.

رئیس صحت عامه ولایت خوست، از تلاش های محترم محمد یونس مهمند، در جهت ساخت شفاخانه تداوی امراض سرطانی قدردانی نموده و از پیشرفت های که در این زمینه طی دوماه گذشته صورت گرفته بود، معلومات ارائه کرد.

معاون والی ولایت خوست، ضمن قدردانی از حسن نیت و تلاش های آقای مهمند در قسمت ساخت شفاخانه معیاری از همکاری های اداره محلی آن ولایت در مسایل مربوط به ساخت چنین شفاخانه بزرگ وعده سپرد.

در این نشست، محترم میرویس هوتک در مورد طی مراحل اسناد کاری مرتبط به ترمیم اتاق تجارت وسرمایه گذاری ولایت خوست معلومات مفصل ارائه نموده و از آغاز ترمیم آن اتاق در آینده نزدیک اطمینان داد.

در پایان نشست،‌ فیصله گردید تا کمیته ۵ نفری که متشکل از اراکین حکومتی،‌ تاجران و دوکتوران آن ولایت باشد تشکیل گردد تا در قسمت تعیین محل شفاخانه متذکره و مراحل مقدماتی آن گام های عملی برداشته شود.