ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان با تاجران و وارد کنندگان تایر و بطری

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان درحالیکه محترمان: احمد شکیب احمدیارعضوهیات مدیره اتاق، عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار ورئیس اتاق غزنی نیزحضور داشتند با تاجران و وارد کنندگان تایر و بطری در دفتری مرکزی اتاق ملاقات کرده و پیرامون مشکلات شان بحث وتبادل نظرنمود.

تاجران وارد کننده تایر و بطری،‌ مشکلات شان را در زمینه افزایش تعرفه گمرکی بالای کالاهای وارداتی به ویژه تایر و بطری که سبب شده از چند روز بدینسو تعدادی از کانتینرهای حامل این کالا ها در گذرگاه های تورخم واسلام قلعه متوقف شوند، با رهبری اتاق شریک ساخته و آنرا به زیان واردکنندگان و مستهلکین دانستند. آنان از هیات رهبری خواستند تا در زمینه حل مشکلات شان در هماهنگی با ادارات ذیربط حکومتی همکاری نمایند.

محترم یونس مهمند، ضمن اظهارخوش آمدید به تاجران وارد کننده تایر وبطری و استماع مشکلات شان، از آنان خواست تا انوایس های اصلی تعرفه های گمرکی شانرا طی درخواست کتبی به مسوولان هیات عامل اتاق بسپارند تا در زمینه همکاری صورت گیرد.

آقای مهمند، وعده نمود که روی این منظور اتاق تلاش خواهد کرد که طی روز های نزدیک جلسه ای را با معینیت محترم گمرکات و اشتراک تاجران وارد کننده برگزار نماید، تا به مشکلات ایشان رسیدگی شده و تسهیلات بیشتری ایجاد گردد.