ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری با برخی از فابریکه داران و واردکنندگان

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره و محترم خیرالدین مایل احمدی، معاون تجارتی هیات مدیره در حالیکه محترمان: عصمت الله وردگ عضو هیات مدیره و عبدالمتین قلندری منشی هیات نظار و رئیس اتاق غزنی حضور داشتند با برخی از تولید کنندگان و واردکنندگان بوری پلاستیکی دیدار کرده و در رابطه به افزایش نرخ تعرفه گمرکی روی واردات رول پلاستیک، شناسایی راهکار های معقول برای حل موضوع متذکره و افزایش تولیدات داخلی در بخش بوری پلاستیک بحث و تبادل نظر نمود.

واردکنندگان رول های پلاستیکی، شکایت شان را در رابطه به بلند بودن نرخ تعرفه روی محصولات وارداتی به کشور ابراز داشته گفتند: معینیت گمرکات وزارت مالیه بدون هماهنگی قبلی با واردکنندگان رول پلاستیکی نرخ تعرفه گمرکی را از ۱۰ فیصد به ۳۰ فیصد افزایش داده است که باعث بلند رفتن قیمت بوری های پلاستیکی در بازار شده و مصرف کنندگان این نوع محصولات با مشکلات بلند بودن قیمت روبروی استند. آنان،‌ از رهبری اتاق خواستند تا با ایجاد هماهنگی میان تاجران و دوایر ذیربط حکومتی، در قسمت حل مشکل آنان همکاری نماید.

محترم محمد یونس مهمند، ضمن استماع صحبت ها و پیشنهادات تولید کنندگان و واردکنندگان رول پلاستیکی از تلاش های شان در زمینه تولید و عرضه بوری های پلاستیکی قدردانی نموده و از حمایت خویش مبنی بر پیداکردن طرح معقول اطمینان داد. وی،‌ از واردکنندگان رول پلاستیکی خواست تا از تولیدکنندگان داخلی محصولات پلاستیکی مورد نیاز خویش را تقاضا نموده و باعث رشد سکتور های داخلی شوند.
 
محترم خیرالدین مایل احمدی،‌ از همکاری های همیشگی اتاق در جهت رفع موانع سد راه تاجران اطمینان داده و وعده نمود تا موضوع را با معینیت محترم گمرکات شریک ساخته و در زمینه حل آن هر نوع همکاری لازم را انجام خواهد داد