ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت وسرمایه گذاری با مسوولان اتحادیه موبل و فرنیچر افغانستان

محترم محمد یونس مهمند، معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، در حالیکه محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق نیز حضور داشت، با محترم محمد نعیم رحیمی رئیس اتحادیه موبل و فرنیچر افغانستان و برخی از اعضای این اتحادیه در دفتر مرکزی اتاق دیدار کرده و پیرامون مشکلات مالیاتی این شرکت ها بحث و گفتگو نمود.
 
محترم محمد نعیم رحیمی، در رابطه به مشکلات تصفیه امور مالیاتی شرکت های موبل و فرنیچر، به خصوص در قسمت پرداخت دو نوع مالیه از آدرس شرکت ها و همزمان با آن تحت عنوان مالیات صنفی معلومات ارایه کرده و از اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان خواستار همکاری در جهت رفع مشکل این شرکت ها در تفاهم با ادارت ذیربط حکومتی گردید.
 
محترم محمد یونس مهمند، بعد از استماع مشکلات رئیس و اعضای این اتحادیه، ضمن یادآوری از تولیدات با کیفیت موبل و فرنیچر داخلی، در رابطه به حل مشکلات مالیاتی این شرکت ها وعده سپرد که اتاق موضوعات مطروحه از جانب شرکت های موبل و فرنیچر را با مقامات ارگان های ذیربط حکومت شریک ساخته و تلاش خواهد کرد تا به مشکلات آنان رسیدگی صورت گیرد.
 
آقای مهمند، از شرکتهای متذکره خواست تا در ساخت موبل و فرنیچر خویش از منابع و مواد خام داخلی به ویژه چوب ولایت کنر استفاده نمایند.