معین وزارت امور داخله از نمایشگاه ملی و بین المللی امام ابوحنیفه رح دیدن نمود

محترم  مولوی نورجلال معین تعلیمات و پرسونل وزارت امور داخله، در ششمین روز نمایشگاه ملی و بین‌المللی امام ابوحنیفه رح در حالیکه محترمان: محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان، سلطان محمد صافی معاون سرمایه گذاری هیات مدیره، خان جان الکوزی عضو هیات مدیره و احمدشاه حکیمی معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری کابل، ایشان را همراهی می کردند، از غرفه ها، تولیدات و محصولات داخلی در این نمایشگاه دیدن نمود.

آقای مهمند، ضمن اظهار خوش آمدید به محترم مولوی نورجلال، از همکاری خوب و شبانه روزی ارگان های امنیتی به خصوص وزات محترم امور داخله و قومندانی امنیه در قسمت تأمین امنیت نمایشگاه تشکر و قدردانی نموده، در رابطه به نمایشگاه، کنفرانس تواصل تجارتی، تولیدات و اشتراک شرکت های مختلف داخلی و بین المللی در این نمایشگاه، معلومات ارائه کرد.

محترم مولوی نورجلال، ضمن دیدن از بخش های مختلف نمایشگاه، از همکاری ارگان های امنیتی در جهت تامین امنیت نمایشگاه مذکور و همچنان تاجران و سرمایه گذاران اطمینان داد. وی از اتاق تجارت وسرمایه گذاری افغانستان به خاطر تدویر این نمایشگاه بزرگ تقدیر نموده و برگزاری همچو نمایشگاه ها را برای توسعه تجارت و رشد اقتصادی کشور مهم دانست.