ملاقات هیات رهبری اتاق تجارت و سرمایه گذاری و جمعی از تاجران ولایت فراه با سرپرست وزارت صنعت و تجارت

محترم محمد یونس مهمند معاون اول هیات مدیره اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان، با حضور داشت محترم میرویس هوتک معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق، ذکریا طاهری معاون اول اتاق تجارت و سرمایه گذاری فراه و جمعی از تاجران این ولایت با محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت ملاقات کرده در مورد مشکلات تاجران این ولایت بحث و تبادل نظر نمود.
 
آقای مهمند، بعضی از مشکلات موجود تاجران ولایت فراه به خصوص مشکلات موجود در بندر ابونصر فراهی را با سرپرست وزارت صنعت و تجارت شریک ساخته و خواستار همکاری بیشتر مقام این وزارت در جهت حل مشکلات آنان گردید.
 
محترم ذکریا طاهری و تاجران ولایت فراه نیز در رابطه به مسدود بودن بندر ابونصر فراهی و یک سلسله مشکلات تجارتی پیش آمده در این ولایت را یادآور شده و در زمینه خواهان حل مشکلات شان از سوی این وزارت و سایر ارگان های ذیربط گردیدند. ایشان در قسمت جلوگیری از ورود اجناس غیر مجاز از طریق این بندر نیز تعهد خود را ابراز داشتند.
 
محترم نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت، ضمن اظهار خوش آمدید به هیات رهبری اتاق و تاجران ولایت فراه و شنیدن مشکلات تاجران، از آمادگی خود در قسمت رسیدگی به مشکلات تاجران و بازگشایی بندر ابونصر فراهی اطمینان داده و وعده نمود که مقام رهبری این وزارت به مشکلات تاجران این ولایت رسیدگی خواهد کرد.